mandag den 26. marts 2012

Hvem er Maria Marolle

Hvem er Maria Marolle?

Jeg:
- er søster til fire (ud-over-det-sædvanlige-fantastiske) knægte.
- er 1. sopran i Vokalgruppen SONO 
- dyrker Bodycombat 3-4 gange ugentlig og er helt afhængig.
- har rejst jorden rundt med rygsæk for ca 100 år siden - men alligevel... :-)
- arbejder som fysioterapeut på en klinik i centrum af Aarhus og elsker det!
- er i gang med en videreuddannelse sideløbende med mit arbejde (Muskuloskeletal Fysioterapi).
- er vild med sjove mennesker og griner meget.
- er 30 år men ligner én på 29, så jeg klager ikke! :-)
- er meget social og udadvendt og har det bedst med mennesker omkring mig.
- har intet godt at sige om de små lakridser i Matadormix.
- er god til at huske at rose og komplimentere folk lige så snart de fortjener det (eller behøver det).
- sætter størst pris på egenskaberne empati, situationsfornemmelse og humor i mine medmennesker. 
- har en bred filmsmag og elsker filmene Inglorious Basterds, La Folie pas du tout og Sex And The City lige meget.
- elsker a capella musik og vil sandsynligvis plage dig med adskillige eksempler på dette efter kort tids bekendtskab - så er du bare advaret!
- er ikke konfliktsky men er yderst sjældent indblandet i konflikter. 
- er nogle gange frygteligt ufornuftig og fester til den lyse morgen, selvom jeg skal tidligt op, og andre gange finder jeg pludselig mig selv siddende i banken for at investere mine pensionsmidler überfornuftigt.
- synes, det gør mega nullernaller at gå i stilletter men gør det gerne alligevel, fordi det gør et eller andet godt for min mås.
- synes ikke, det er sexet, hvis en mand bruger forebyggende læbepomade...! 
- er bange for rutschebaner - de er pissefarlige! Jeg er hende, der holder taskerne, og sådan er det bare!
- kan ikke lide at røre ved vat, og har i øvrigt heller intet til overs for lyden af to stykker flamingo der gnides mod hinanden.
- kan ikke smage forskel på billig og dyr rødvin men kan til gengæld lide begge dele
- har aldrig smagt noget så udsøgt som Summerbirds lakridsmandler, og synes egentlig, at det eneste problem med dem er, at der aldrig er nok...


              


2 kommentarer:

  1. Jeg kan sgu lide dig mere og mere, Maria! Er det egentlig upassende, nu hvor jeg jo rent faktisk er din patient. -Klient? Hvad er den rigtige lingo egentlig? Nå, anywho...God påske, håber det bliver en forrygende tur. Tag lige et billede med tørklæde og store solbriller i cabrioleten, ikke? ;)

    SvarSlet
  2. Ork nej, Julia, det er ikke spor upassende - det er skæppeskønt, og det er i dén grad gensidigt! Det er sjældent, at jeg glæder mig så meget til at gå ud i venteværelset og hente en "patient", som når der står Julia Kehlet på min dagsplan. :-) God påske og et stort kram til dig! :-)

    SvarSlet