lørdag den 17. marts 2012

Pangfarver

SÅ fik jeg endelig lidt ekstra farve i min stue. Jeg har købt denne lækre HAY-pude i pink med lilla dot. Jeg forsøger i det hele taget at øve mig i at investere i interiør med pangfarver, da det hurtigt kan se lidt kedeligt og tomt ud, hvis man altid vælger de samme støvede og kedelige farver. Jeg fandt også et stort lyslilla "L", som jeg måtte eje, og det står nu i min vindueskarm, mens jeg overvejer, hvor det skal være, og hvad jeg skal sige, at L'et står for... "Love" (Narj), "Loser" (Ja, måske det ville være passende), "Leverpostej" (Nårh ja, det er jo det, jeg forsøger at undgå med lidt farver). 

Da jeg var i Decorate-butikken Her købte jeg også lige en dåse "Choc Coated Liqourice" fra Johan Bülow. De er fantastiske, og hvis det ikke var for min uovertrufne grådighed selvbeherskelsesevne, havde jeg nok inhaleret dem alle i et hug, men jeg har i hvert fald mindst tre styks tilbage til i aften om ti minutter. Nammenam! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar