lørdag den 17. marts 2012

About a Chair

Jeg pønser på at investere i denne smukke stol, der er fra HAY og hedder "About a Chair". Jeg kan simpelthen bare ikke blive enig med mig selv om farven. Den findes i alle mulige tænkelige farver og stoffer. Ja, man kan sågar få den i plastic. Derudover fås benene også i sort og hvid. Men jeg er næsten blevet enig med mig selv om, at det skal være denne rosa version, da den egentlig er lidt mere "edgy" end bare lyserød, når man kommer lidt tættere på. Den synes faktisk lidt orange, og jeg tror, at det ville være superfunky og lækkert til min lille turkise retro-taburet, som jeg har tænkt mig at stille ved siden af som et lille bord. Så FINT! :-) Bordet der står ved siden af på billedet er altså også virkelig fint, men jeg er jo trods alt ikke lavet af penge, så én ting af gangen...!
Versionen som er vist på billedet koster 2699,- og ikke 1599,- som der står på hjemmesiden (det er en "fra"-pris).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar